En resgalen mamma...

19/2 -16 Va????

Kategori: Allmänt

E de verkligen fredag redan?? Fattar inte vart dagarna försvinner . Livet bara försvinner , man hänger liksom inte med längre tycker jag. Nä de e ju bara så att man måste ta vara på varenda sekund man har med både barn och familj. Ju äldre man blir desto räddare blir man att man inte ska få vara med när ungarna växer upp . Man va ju inte  direkt 25 när man fick den sista lillen.sen e de ju så att man vill ju försöka ge lite egentid till alla av barnen. Men de blir dåligt med de tycker jag. Som de e nu så jobbar jag 75 procent och skulle nog inte palla jobba heltid heller . Dåligt samvete hela tiden att man tex lämnar ungarna på dagis , men jag vet att de ska jag ju inte ha. Ungarna behöver detta , både för att umgås och lära sig mycket annat. Satt och fundera igår på hur de e på skolorna nu, man hör ju hela tiden att de e nåt tok. En sak har jag alltid sagt sen jag fått barn , jag skiter i hur deras betyg blir men JAG vill ALDRIG höra att MINA ungarna går in för att skada andra , både genom prat å annat. De accepterar jag inte !!! Har sagt till dom att behandla andra som du vill bli behandlad själv. Ingen vill bli mobbad!! Sen e dom stämplade för livet . Nåt jag inte förstår e föräldrar som sitter åförsvarar sina barn  å säger MIna barn gör inte nåt fel!!!  Men hur ska barn då veta va som e rätt å fel !!!svara mig på de!!! Men de e klart, de räcker att man tittar på tex Farmen på 4an. Där e f.n vuxenmobbning och avundsjuka . Va e de för  nåt då???!!!! Å detta kollar barn på. Nä de e inte konstigt att de blir som de blir.  Som jag försöker säga till mina , sköt dig själv och va snäll mot andra , då kan du gå å lägga dig med ett gott samvete . Okej, vi alla har gjort våra fel men man lär sig av sina misstag. Jaja nog om detta . Sitter med en kopp nykokt kaffe nu iallafall .ska väl fortsätta byta lite lakan i sängarna och sen ikväll blir de FREDAGSMYS!!! Älskar bara fredagar.😀❤️ Kolla in va jag fick som en tidig födelsedagspresent förresten, en ny resväska 😀 Cabinväskan fick jag till julklapp.😀❤️. Båda köpta på byn, tack Jiges 😀 Helnöjd, men de e lite tomt i väskorna 😀😜. Ha en bra dag allesammans och bara njut av livet nu. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: