En resgalen mamma...

Söndags morgon....

Kategori: Allmänt

Jaha ja , söndagen på plats  och man sprätte ju inte upp precis kl 05.55.känns att man nu jobbat helgen.Men allt funkar ,man har ju nåt gött att se fram emot.😀De bästa med den resan på lördag är att den är helt gratis för mig, en sen födelsedags present från mitt jobb😀de tackar man för 👍😀.


Ja och ute va de svinkallt i morse ! Halsduken fram och drog iväg. Efter halva vägen inser jag att jag glömt mina ögon hemma , kan ju inte jobba utan dessa !! Ringde hem och Estelle som skulle på fotbollsmatch i Sundsvall kom springande med dom. Sicken tur!!! In på jobbet och andfådd som bara den och strul direkt ,men de redde ut sig iallafall .

De bästa med hösten iallafall är att man får plocka fram alla sina stövlar och boots. 😀älskar stövlar !!! En drog för mig 😜 Och naturligt vis har man hunnit handlat upp sig med 2 par till samlingen. Sen ska man kika efter äkta skinnstövlar i Side /Manavgat , till betydligt bättre priser än här och i modeller som ej finns här.

Nä nu ska man börja jobba . Höres senare  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: