En resgalen mamma...

20/2-16 Fyyyy.........

Kategori: Allmänt

Ja nu har de snart gått ännu en dag.. Sååå trött.Igår va ingen rolig kväll .Vid 21.00 vakna Nilo till med värsta rosslande hosta å ville inte somna till igen. Misstänkte direkt Falsk krupp som dom säger , googla lite och sen gick jag ut på trappen lite och vi öppnade fönstrena. Frisk luft e ju tydligen bra för de. Orolig va jag å orolig e jag fortfarande . Detta e inge roligt!!! . När man ser att de e tuffare för dom att andas mer än normalt. Men nu e de lite bättre , kollade halsen idag å ser att halsmandlarna e svullna . Googla även på detta å allt stämmer även där. Huvudsaken e att allmäntillståndet inte försämras , typ äter å dricker inget, slappa i musklerna  mm. Nu har han sovit eftermiddag i allafall och sitter å snickrar nu efter middagen med Neoh.. Ute har de tydligen börjat snöa å. Men jag har tankarna nu bara på ungarna ,sååååå rädd att de ska bli nåt tok med ungarna hela tiden. Önskar ibland att jag var lite starkare än va jag e . Men nu e jag sån här å måste bara lösa de. Fick iallafall till lite middag idag , pastagratäng med bacon, grädde och paprika. Gick ned de å😀. Nu blir de disk och ungarna ska iväg å köpa lite glass mm inför Mello. Ha en bra kväll allesammans . Förresten , tack för hjälpen Lotta, du som varit med om samma. Kram på er alla😀❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: