En resgalen mamma...

Gött....

Kategori: Allmänt

Finns de nå goare än att vakna upp under täcket och veta att man är ledig ytterligare 1 dag , näpp inget som slår de😀. Sen att man vakna upp med Lill Nilo , Tarzan och Ibo är bara då dagen fulländad 💙💙💙.


Grått,rått och mulet ute så i dag blir de nog en innedag. Frukost för tillfället .

Igår pröva jag nåt riktigt friskt och gott, alldeles ljummen när den kom hem. Men nu är den kyld och fin. Jovisst , de är nygjord äpplemust som jag pratar om . Inget tillsatt socker , endast fruktsocker . Nåt att rekommendera för både oss vuxna och våra barn som får tillräckligt med socker i sig ändå.

Sen fick jag 2 avier via mobilen på paket som skulle hämtas ut 😂Nu snackar vi kärlek , jag har 2 droger , skor och väskor , från små partyväskor till resväskor . Och va damp ner här i Ånge i går då 😀jo en ny svart NYPD väska och naturligtvis en liten ny partyväska , Love them❤️ sen ett lite mindre paket med mitt favvomärke SNÖ smycken i .Har endel av de märket nu, använder dessa dagligen .

Så idag blir de strykning och packning, toaväskan väger ton och går inte att stänga ens . Men ett måste med prylarna 😀😜

Nä så nu blir de lite Kaffe , ha de så gött så länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: