En resgalen mamma...

Klar snart..

Kategori: Allmänt

Oj oj en seg dag idag har de varit. Först jobb och sen hem för att fixa de sista inför i morron. Tror jag fått med de mesta nu, men som tur så har jag fixat 5 kg extra bagage på hemresan. 


Suttit och pratat med äldsta sonen som är brandman som nyss kom hem från Sandö där dom haft utbildning inom brandkåren i två veckor .  Ja dom verkar har haft både roligt och lärorika veckor . Min älskade son .. om du bara visste va du betyder för mig.Snäll och omtänksam som de 💙. Nä nu vart man tårögd å.Nog om detta 😀.

Nä jag ska väl fortsätta smutta lite grann på lite Prosecco och njuta av denna fredag innan vi beger oss ner mot Arlanda och vidare mot Antalya och sen mot min älskade lägenhet i Kumköy i morron bitti. 

Ångesten har börjat krypa sig på lite grann✈️. Jaja men som dom säger, ner kommer man alltid 😀Trevlig fredag på er alla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: