En resgalen mamma...

4/4 fortsättning...

Kategori: Allmänt

ja då har kvällen kommit och det är så ljust och fint ute. Kollade termometern tidigare, 13 GRADER!!! Rekord än så länge denna vår. Så skönt när nästan all snö är borta. Trodde inte det skulle gå så fort. Va har jag gjort då!!?? hmm  jo ringde försäkringsbolaget ang. extra reseförsäkring. Det gick perfekt, fick ett pris för alla på 1.600 kr under hela tiden. Jag tog det på en gång, bra pris tycker jag. Efter det så har det varit städning och matlagnning som vanligt. Tanya kom hem från Sundsvall och visade sin nyinköpta klänning inför säsongen i Turkiet. Många känningar blir det. Sen hämtades paketet från Kicks som hade kommit, lådan full med solcremer och några mascaror till mig och Tanya. Har hittat min favorit mascara nu, Lancome Hypnose Drama.Lite dyr , men passar mig perfekt. Är så kräsen när det gäller mascaror. Väskorna kommer väga ton med allt detta vi ska ha med oss..Nog pratat om detta. Ja idag vart de hembakat igen, Tanya ställde sig och bakade kladdkaka. Men jag höll mig borta från den puhh. Sitter kollar på HALV ÅTTA HOS MIG. Laddar nu till klockan 21.00, EN BEBIS I MINUTEN.!!! Helt slut efter denna timme. Man lever sig in i detta så man nästan tror att man själv ligger där. Sen kommer då TÅRARNA forsande och då menar jag verkligen  är  FORSANDE!.Man är så lycklig som fått 7 friska barn alltså. man skulle behöva bli påmind om detta lite oftare när man t ex blir irriterad och arg. Vi har ändå bara 1 LIV.!!! Vi ska vara tacksamma. Nu ska jag sätta mig å fixa lite med min Spotify Premium, laddar ner music så vi har med oss när vi åker. Fillmer ska även läggas in på minne . Rätt mysigt att sitta på balkongen och kika på nån rulle när man inte orkar göra något annat. Ja men då äger jag bara ,På åter seende och ha en bra kväll om någon läser detta. Åter en ny dag i morgon!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: