En resgalen mamma...

Fredag 8/4 ett väldigt tidigt inlägg....

Kategori: Allmänt

Men HALLÅ!!! Va är nu detta då!! Vakna upp och drog upp rullgardinen .Och va skåda mitt öga ,jo DET ÖSTE NER MED SNÖ JU!!!! Nu emigrerar jag alltså!! Jag är inte född till leva i sånt här klimat alltså.. . Men de är en himla tur att det är fredag iallafall. Även om det inte blir nån större skilldnad för mig heller. Längtar till att få börja jobba igen,så man kommer till ett normalt liv igen. Man blir lite koko att gå hemma hela tiden, men just nu är det bara att gilla läget. Hmmm va ska jag göra idag då, ja det gamla vanliga antar jag, städa,plocka ,tvätta och laga mat. Men middagen slipper jag göra iallafall. Vi äter ALLTID pizza på fredagar. Skönt att 1 dag i veckan slippa laga mat. Prata med min vän Nathalie i går som bor i Turkiet ,dom hade 18 grader varmt igår. Längtar att komma ner igen, tänk att vakna upp tidigt och gå ut på balkongen och sätta sig ner och bara NJUTA utav värmen. Nu snackar vi KÄRLEK!!! Min vän Catharina kommer även ner samma dag jag kommer ner och hon stannar 2 veckor.KUL!! Veckan efter kommer min mamma, syrran och hennes dotter ner och hälsar på.Mamma stannar 2 veckor och syrran 1 vecka. Då blir det väl nån godrink på balkongen på kvällen.eller 2 haha.Nä nu ska jag gå vidare. Hoppas ni får en bra FREDAG.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: