En resgalen mamma...

Måndag 4/4. Ett tidigt inlägg.

Kategori: Allmänt

Ja men godmorgon. Man har nu slagit upp sina blå och sitter med en kopp kaffe . Känner mig bara så glad. Kom på varför, SOLEN SKINER!!!! Sitter här med Estelle som idag är mycket piggare än igår. Så skönt. Inge roligt när barnen mår dåligt. Ja härom dan kom min ena dotter Nathalie hem och såg ut som en prickigkorv, ja då har hon fått nån allergisk reaktion utan sina tabletter hon åt. Så nu vart det en ny dos istället. Ja det är alltid nåt. Sitter nu och klurar på försäkringar inför resan,  mycket stök med det. Hemförsäkringen gäller ju endast 45 dagar , men vi ska va borta 60 dagar så vi måste lägga till försäkringar.Å de blir ingen billig historia ,men de e ett måste när man har ungar. Allt kan hända har jag lärt mig under dessa år man varit i  väg, hjärnskakningar,öroninflammationer,olyckor mm. Ja annars blir det väl att man sätter  igång med städning och tvättning igen. Ska nu förbereda lunchen för Neoh och Estelle. Idag blir det potatis ,morotter och köttbullar . Har nu sättit in lite bilder, man måste ju lära sig nångång. Skulle vilja fixa till min blogg med kort å så. Men ingen aning hur man gör. Måste höra mig för. Ha de så gött så länge i solskenet om någon läser.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: