En resgalen mamma...

Onsdag 6/4

Kategori: Allmänt

Tjing tjing!!! Jag måste bara börja, VILKET VÄDER ALLTSÅ!!! Vakna upp och förstog att det skulle bli kanon väder. Stressa upp för att hinna med allt viktigt frukost, städa och tvätten såklart. De blir en hel del tvätt kan jag lova i detta hus. Drog sig en snabb dusch. Neoh vaknade och jag och Estelle drog på han kläder för att vi snabbt skulle komma ut i det fina vädret. Väl ute på altanen så satt Neoh först bara och njöt. Man såg på han hur skönt han tyckte det var. Estelle va nu äntligen fri från febern sen i går , så hon drog fram en stol till sig. Även jag gjorde det. GUD VA SKÖNT DET VAR.!! Första riktiga vårdagen tycker jag. 15,5 i skuggan. Nästan all snö är borta nu. SKÖNT!!! Sen var det lunchdags och den njöt vi utav på altanen i värmen, det vart resterna sen i går. Korvsoppa och pannkakor. Dom mumsa i sig så glatt. Efter nån timme så kom lite moln så vi drog in. Började laga till middagen som vart köttfärsås och makaroner. Mycket annat har ej hänt idag. Alla dagar är nästan desamma för mig tycker jag. Sitter nu i soffan och njuter med en kopp te. Kikar lite på tv samtidigt. Hoppas ni har det gött å. På återseende.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: