En resgalen mamma...

Tisdag 5/5.

Kategori: Allmänt

Ja då satt man här igen och tänkte skriva några rader igen. Gick väl upp vid 8.30. Min vän Nathalie som nu är i Turkiet och installerat sig där för denna säsong ringde och rapporterade lite från gårdagens bravader. Ja dom har det kul kan jag lova.Ska bli så härligt att träffa henne igen snart. Sen har väl dagen bara flytit på. Lunchen fixades. Vid ett tiden så började jag med att koka potatis och morötter för korvsoppan jag skulle göra. Tänkte vara ute i god tid nu. Sen började jag med pannkakssmeten. Vi tog torsdag idag istället. Estelle är lite piggare idag ,men det är inte fullt ut för henne än. Väntar väl nån dag till.Men idag har hon ätit bra iallafall, både soppa och pannkaka.. Skönt det iallafall. Sen kom Tanya hem efter en skoldag i Sundsvall. Varit på en liten shopping runda  och inhandlat en ny svart klänning till mig . Ska nu slappa lite här i soffan i min ensamhet. Hoppas ni fåren bra fortsatt kväll. Åter en ny dag imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: