En resgalen mamma...

Torsdag 21/4 ska pröva att komma tillbaks igen ....

Kategori: Allmänt

Ja men då är det skärtorsdagen och är nu inne på min blogg för första gången på 14 dagar. Varför!!!??  Ingen förklaring faktiskt. Mycket tankar i huvudet tror jag. Vad som har hänt dom sista veckorna är väl inte så mycket. Neoh fyllde visserligen år den 9/4, min lilla snutt och allt. Så vill jag även tacka för alla era  gratulationer på min födelsedag den 18/4.Det värmde verkligen! Hoppas nu bara att man kommer igång igen. Tungt när man är i en svacka. Men det vänder väl. Hemma här är det endel att göra inför våran resa om 5 veckor. Alla längtar!! I går var Celine på skoldans och tycte det va jätte kul. Hon och en annan tjej vann nån av tävlingarna, pga att dom va så glada tydligen.Så dom vann lite godis. Kul för dom. Ja de vart nästan så man vart sugen på och dansa nu. Jag och Tanya jagar nu musik som vi kan ladda ner och ta med oss ner inför våra partykvällar. Alltid härligt att lyssna på bra musik. Ungarna älskar det allesammans. Idag satt jag och Tanya ute på altanen ,satt och prata och lyssnade på musik. Då kommer Estelle 6 år, börjar sjunga klockrent på denna engelska låt och säger bara,JAG TYCKER OM DENNA LÅT. Jag och Tanya tittar på varandra bara och flinar. Älskar att ungarna har fått det  intresset av sång. Hade likadant när jag var yngre, men det var självförtroendet som tryckte ner en. Glad att det är tvärtom med ungarna.T om Neoh står nu och diggar som bara den å. Nog om det. Ja annars e de väl inte så mycket som händer, jag ,tanya och tony sitter  nu och tittar på Die Hard 4,som man redan sett ett ANTAL gånger. Tar nu lite vin som jag vart rekommenderad på systemet, RIKTIGT GOTT måste jag faktiskt säga. Tack M. Jag hoppas nu att ni får en underbar påsk allesammans ,om nån läser detta alltså. Kram till er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: