En resgalen mamma...

13/ 8 Fortsättning ... Fortfarande soligt

Kategori: Allmänt

Nu har man satt sig för första gången idag. Neoh har lagt sig!! Faktiskt lite skönt att få lite lugn å skönt. Tidigare var vi nere i Ljungaverk och lämna Tanya ,skulle på förfest innan festivalen med bl a Takida. Ja dom får ett kanon väder iallafall. Själv blir det Sommarkrysset och kanske en liten raki. Va har annars hänt idag !! inte mycket heller. Pröva de min nya tröja som Tanya köpte till mig igår. Älskar bara höstkläder och inte tala om skor och stövlar. Finns ju hur mycket som hellst att köpa ju. Har hittat endel favoriter .Inhandlat några oxå, men de börjar bli fullt i hallen kan jag lova. Jag och Tanya e helt hopplösa. Vi får inte nog och Tony bryter ihop på oss snart tror jag. Han har väl 2 par skor i hallen hahaha. Resten av alla 40-50 par e mina å alla ungarnas. Då har inte ens höst å vinterstövlar ställts dit än. Jaja det ordnar sig säkert. Ska börja renovera lite nu. Nya projektet är köket och vardagsrummet,det ska målas och även läggas golvärme där eventuellt. Annars blir det bara målning av golv. Beställt ny soffa som kommer senare i höst. Ska bli så kul med nya gardiner ,mattor ,lampor och annat lull lull oxå. Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan i min ensamhet och bara va. Hoppas ni alla får en bra kväll. Go For It Takida!!! Tjing tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: