En resgalen mamma...

13/8 Solig lördag....

Kategori: Allmänt

Ja men då hade vi lördag igen då. Jag fattar inte vart veckorna tar vägen. Börjar och jobbar om 3 veckor efter att varit ledig i 1 1/2 år. Tiden har bara sprungit i väg. LIlla Neoh ska börja på dagis. Vilken ångest man har över detta alltså!!  Vill inte!! Men de e ju ett måste. Estelle ska börja nollan, Celine i fyran och Nikita sjuan. Mycket blir det att hålla reda på. Senare i september drar man ner till Götet för skolträff , ska bli så kul att träffa endel utav dom. Alla kommer vi nog inte att få tag på. Så de lär väl bli ett jäkla kackel om livet å allt annat. Så tar jag mig en sväng och hälsar på min älskade mamma å.Kul kul. Nog pratat om det. Nu sitter jag och dricker lite kaffe iallafall och ska sätta igång å pula lite. Ska väl försöka dra upp Tanya. Hon ska ju ut å parta lite ikväll då. Ånge bandet TAKIDA ska ju spela här idag. Tror nog hela byn ska gå å kolla på dom. Sen kommer även GRAVEYARD , DEAD BY APRIL OCH MÅNGA TILL. De blir nog en kanonkväll för dom som ska på festivalen. Kul att det händer saker på byn. Men jag blir hemma jag. Nä nu ska jag väl ut i solen en sväng, men det e ju inte som i Side precis. Nänu ska jag sluta prata om Turkiet. Ha nu en bra dag allesammans. Och Helena !!  Ska skriva mer för dig sen. Kommer även att sätta in lite kort från sommarn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: