En resgalen mamma...

17/12 Juletider !!!

Kategori: Allmänt

Ja jag önskar man skulle kunna skriva massor med positiva saker, men nja !! Men jag ser just nu bara att jag är glad att alla i min närhet är friska.Det jag just nu önskar mig mest av allt ett lugn utav Tomten. Tröttheten drar ner en ,men de är bara att resa sig upp igen och gå vidare. Tankarna strömmar genom huvudet ,om och om igen!! Men tacksam heten finns där.Tur bara man öppnat ögonen!! Riktiga vänner är riktiga vänner!! Sen finns det även en annan sida på andra människor som inte tilltalar mig ett enda dugg. Men dom lägger man inte ner energi på,.. Nyfikheten som blir till något annat!! Men men bara att gilla läget! Sköt nu om er mina vänner och hoppas ni alla får en bra Jul och att tomten kommer till er alla. Krammm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: