En resgalen mamma...

21/12 Gnistrande snö!! Ljuvligt.....

Kategori: Allmänt

Ja men då va det onsdag då och idag hade jag tänkt mig ligga lite extra länge ,men de va inte vad lill Neoh ville heller .Så det va ju bara att traska upp då. Man kokade den dagliga morgongröten till lill Neoh och han smaska i sig. Sen var det lite lek på schemat samtidigt som jag plockade lite granna. Ska iväg idag och inhandla lite julmat. Men det känns inte som att de är julafton på lördag men men de e bara att gilla läget å hänga på. Tror att ungarna längtar nu att kanske få sig nån julklapp. Själv så kvittar allt detta med jul för mig. De va annat förr.Men de e ungarna man tänker på.Tvättar nu lakan och ska bädda rent.Sååå skönt!!. Sitter nu här i soffan med nykokt kaffe och tittar ut och funderar över detta underliga liv.Ja man undrar verkligen ibland va meningen med livet e.hmm för min del e det ungarna iallafall. Ja ja bara att gilla läget och gå vidare iallafall.Man har ju som sagt bara ett liv,man önskar bara att man fick komma tillbaka till detta liv och fortsätta med ungarna.Ska skriva ner lite saker man ska inhandla idag, mat,dryck och dyl. Undra om man ska ta och inhandla lite vin inför uppesittar kvällen. Naturligtvis lite glögg å. Nä nu ska jag ta och sätta på mig lite kläder sen jag duschat och inväntar nu ungarna från skolan. Hoppas ni alla får en bra dag. Kram

Kommentarer

  • Helena säger:

    Massor av kramar till dig, Pia!

    2011-12-21 | 18:07:58
    Bloggadress: http://signerathelena.blogg.se/
  • pia säger:

    Vet ej vad som hänt Pia...mer än att Tony ändrat sin status? Hoppas du får en fin jul och jag önskar dig allt gott det ska du veta. Och efter regn kommer det alltid solsken eller hur? Man klarar mer än man tror och drf skickar jag kramar till dig och önskar dig en God Jul och Ett Gott Nytt 2012=) Ett nytt år med nya utmaningar/ Kram

    2011-12-21 | 20:54:57
    Bloggadress: http://cypernpia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: