En resgalen mamma...

17/6 Mitt underbara Side......

Kategori: Allmänt

Ja här sitter man i sitt andra hem och längtar inte hem. Detta LJUVLIGA väder!! Är lite dålig att skriva måste jag erkänna, men det e fullt upp hela tiden. Vädret är helt kanon och alla bara njuter. 2 dagar nu så har vi varit nere på stranden och såååå skönt. Vattnet är alldeles ljummet. Springer runt och samlar snäckor med barnen. Idag åt vi lunch till sammans med Tanya när hon hade rast. Har väl tänkt oss att göra nån vattensport.Är bra sugen på vattenscooter. Men får väl se vad som händer. I morgon åker min kära mor hem efter att varit här i 2 veckor,TRÅKIGT!!  Kommer att sakna henne!! Ja vad har annars hänt här,hmm utgång enhel del har det varit tillsammans med mina vänner. Så kul!! Sen har man för första gången i turkiet gått och köpt nymald köttförs i en riktigt charkuteriaffär,valde dock ej lammfärs. Så det har blivit både tacos och köttfärsås. I dag drog vi till med döner kebab,mums!! Nä nu ska jag ta mig nåt gött och dricka. Ha de så gött!! 46 dagar kvar i mitt älskade Side.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: