En resgalen mamma...

18/5 Solig dag idag.

Kategori: Allmänt

Ja här har man mycket att göra kan jag säga. Har därför inte hunnit med att skriva nåt innan. Tyckte inte jag hade så mycket att berätta heller. Men ska väl försöka komma igång igen. Ja nu vart det lite struligare allt oxå pga att Resia ringde härom dan och ville tala om att Turkish Airlines hade ställt in våran flight den 28 maj, dom försökte då boka in oss på nåt charterbolag så jag slapp mellanlanda i Istanbul. Men  dessvärre så gick ej detta. Som tur va så hade dom en direkt flight den 25 maj istället ,så då vart det den istället. Lite irriterande vart de för jag fick köpa nya tågbiljetter och förlora 1600 kr på dom andra,inget återköp där heller och kan ej ge dom till nån annan heller. Värdelöst är det!! men men ,bara att gilla läget. Sen fick man tala om på skolan att ungarna ska va borta några dar till. Nä nu ska jag ta lite kaffe, återkommer nog lite senare under dan. Ha en bra dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: