En resgalen mamma...

19/5 Lite senare samma dag.....

Kategori: Allmänt

Solen har man sett idag!! Ja va har man gjort idag då hmm börja med att efter frukost och lite städning så kom jag på att jag skulle ringa till Turkish Airlines och försöka få platser så långt fram  planet som möjligt. Tycker inte det e så roligt att sitta längre bak i planet. Min flygrädsla e inte att leka med. Vissa gånger går det visserligen bättre än andra men de e en plåga att flyga. Helt slut efter en flygning.Ja i allafall, telefontid måndag -fredag 10-16. Ja hallå!! satt i 3 timmar och inte ett svar. Man vart rätt irriterad!! Gav tillslut upp och började kolla upp mailadress och vips så hitta jag en. Skrev detta mail och det tog endast 15 min tills jag hade fått mail tillbaka och bekräftade säten. Rad 5 vart det för oss alla. De kallar jag service!! detta mail skickades till ett annat ställe i landet. Jag blir så jäkla le när man ska måsta sätta sig i telefon kö halva dan. Inte har folk tid med det när dom jobbar heller och sen när dom slutar då har dom stängt för dan.Ringde häromdan till F och fick nummer 331 i kö. 37 minuters vänte tid om man inte ville att dom skulle ringa upp. Så jag slog in mitt nummer och väntade på att dom skulle höra av sig. Tog 90 minuter innan dom hörde av sig och va f.n händer då!!! Jo samtalet BRÖTS!!! väntade då på att hon skulle höra av sig igen,men icke sa nicke. Rätt irriterande!!!! Va då tvungen att sätta mig i kö igen!! 38 min!!! Detta samtal tog endast 1 MIN!!! Fråga bara om jag skulle jobba nåt till sommarn. Man blir så jäkla förbannad ,ursäkta!! men folk har inte tid med sånt och kan bara säga. Det finns många arbetslösa som skulle kanske kunna få jobb där så folk slipper sitta i kö halva dan.Gud va jag känner mig gnällig, men jag är inte den ända som varit med om detta. Nänu ska jag jag sluta gnälla och sätta mig med min äldsta son som är hemma. Kommer att sakna han. Ha nu en bra kväll allesammans. På återseende!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: