En resgalen mamma...

21/5 Solig lördag .....

Kategori: Allmänt

Ja nu är snart denna dag över å. Vakna upp vid 8 av att Neoh stog i sin spjälsäng och kastade sina tuttar. Han är så underbart go på morgonen. När han ser att Tony är hemma så står han bara å hoppar av glädje. Sen gick vi upp och fixade frukost. Insåg att efter detta var det endel som skulle göras. Klippa gräs ,tvätta kläder och även kolla vad väskorna väger, men våran våg kunde man gömma att väga med. Man ser inte ens va det är för siffror. Så man fick ringa  en vän och låna en . Sen började vägandet, kommer nog att klara oss. 30 kg var plus 8 kg i handbagage. I morron ska Tanya packa och det ska bli kul å se vad hennes väska  kommer att väga. Hon berätta häromdan hur många skor hon skule ha med  sig, de va la 15 st eller nåt. Undra vart hon ska lägga resten av sina saker hahaha. hade nog en hel påse med bara hygienartiklar,hårspray,inpackningar,cremer mm. Men det ordnar sig säkert. Helt plötsligt när jag stog där å vägde väskorna kom jag på att jag skulle ju iväg och fixa naglarna igen. Slängde mig i duschen och drog sen iväg. Så skönt att bara komma iväg och bara sitta å NJUTA. Sitter nästan å nickar till dessa 2 timmar. Tack Y, väldigt nöjd!! och tack för en trevlig prat stund ,ja där satt vi båda å sjöng till musiken du hade på.hahaha.Mysigt.Sen va det bara att bege sig hem och fixa till lite mat. Sen vart  det affärn för lite inhandling av lite mysfaktor. Själv sitter jag nu med ett glas rött.Så gött!! Sitter och kollar på KVÄLLEN ÄR DIN! Vilka fantastiska människor det finns alltså. Så fruktansvärt måna om andra människor .Tänk om det ändå fanns fler utav dom.  Om ändå människor kunde bara sluta att tänka på sig själva och sluta va så egoistiska. Bittra människor är inget för mig. Nä nu ska jag kolla vidare på burken och hoppas ni alla får en fortsatt bra kväll. På återseende!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: