En resgalen mamma...

Söndag 2/10. Trött men så glad.......

Kategori: Allmänt

Sitter här på tåget och funderar . Har nu precis lämnat Stockholm för att bege mig tillbaka till Ånge. Resan mellan Göteborg. Och va fruktansvärt seg å tråkig.Åkte med sj 2 våningståg.inget för mig iallafall kan jag säga.Men en sak e säker iallafall, saknar Göteborg fruktansvärt. Ja de går ju inte precis att jämföra de med Ånge. Har tidigare funderat och ställt mig i kö för lägenhet.Men inget har hänt.Men suget har kommit tillbaka. Åkte ut till Landvetter där jag bodde som liten och det gör en lite ledsen faktiskt.Men iallafall,Skolträffen va skitkul,men de vart mindre med folk än vi trodde,Men vi hade kul iallafall. Vill bara tacka alla som kom.Nu ska jag mysa ner mig i stolen här. Ha så gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: