En resgalen mamma...

Söndag 25 /9 Prövar väl då......

Kategori: Allmänt

Ja men då ska man väl pröva på och börja skriva igen då. Lusten har ej funnits där att ens gå in här på sin blogg. Ingen aning varför faktiskt. Ett tag fundera jag på att både stänga både bloggen och FB men jag prövar ett tag till. Iallafall, man har ett kanonväder idag. Denna helg har det varit mycket, igår va man på en väldigt givande kurs på Hussborg i Ljungaverk. Hon som hade kursen va helt kanon. Kul att se hur vi människor är i grupp egentligen. Dagen började med att alla satt tysta och mer eller mindre jäspade hela tiden. Tänkte på det när vi satt där tidigt, men senare satt alla med leende och alla dessa skratt skulle man viljat spela in alltså. Maten som man fick till lunchen va helt kanon oxå och kakan till eftermiddgs kaffet får man bara inte glömma alltså. Dagen va kanon kan man konstatera. Även Celine va ute på äventyr , kalas på badhuset. Nikita drog på fotbollsfest och kom hem sent.Senare på kvällen slängde man sig soffan med en wiskey i handen och bara njöt med mina värmeljus. Neoh sov lite oroligt och när jag vakna i morse förstog jag varför. Han hade fått ögoninflammation och snorig som bara den. Ena ögat satt ihop av allt var. Nu när han hade vaknat efter att sovit lunch så ser jag att det även satt sig på andra ögat å. Ja så de e bara att gilla läget att vara hemma i morron från jobbet. Förstog att det skulle börja så här när dom börjar dagis . Antingen så e de magsjukor eller förkylningar. Sitter nu här i soffan med han. Estelle e på pyjamasparty idag. Hon vart lite brydd att hon skulle ha pyjamas på sig mitt på dan. Nä nu har jag skrivit av mig lite. Ska nu kolla i min garderob lite va jag nu ska ha med mig ner till Göteborg dit jag drar natten mellan torsdag och fredag denna vecka. Men hittar man inget så får man väl dra på lite shopping och de gör inte ont heller hahahaa. Hoppas nu Neoh blir piggare tills dess bara. Inge roligt att lämna han . Men dom lär nog ha mysigt här hemma utan mig. Hoppas ni alla får en fortsatt fin söndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: