En resgalen mamma...

Onsdag 28/9 Dagen började ju så bra ......

Kategori: Allmänt

Ja nu är det bara att börja ladda inför helgen. Lite mycket att tänka på bara innan man åker, man litar bara på sig själv när det gäller ungarna haha. Kontrollbehov kallar man det. Men de brukar gå bättre än när jag e hemma haha. Så man e orolig helt i onödan.hmm. Att inte denna skalle spricker av allt tänkande alltså. Hur mycket orkar den egentligen hmmmm. Idag satt man och fundera på hur tungt livet kan vara för vissa vänner. De värsta jag vet är när nån annan mår dåligt .Många av tankarna kommer från helgen. Man önskar att man kunde göra nåt för att hjälpa dom. Felet e kanske att man tar åt sig allt. Sen hinner man  inte känna efter hur de e med en själv egentligen. Men jag har insett att man ska vara glad att man är frisk och har friska barn. De kan man leva länge på. Livet är för kort för att vara bitter ,som många är.Synd! Men ibland skulle man behöva en tankeställare för att bara börja inse. Känner mig väldigt djup nu ,men de är mina tankar. Nog om tankar nu, men ibland måste man få ut de. Sitter nu och ska kolla Idol. Endel är fruklansvärt duktiga. Undra hur livet skulle va utan musik alltså. Själv är jag sån som kan sitta här i soffan och bara lyssna på musik i mina lurar, såååå avslappnande.Oavsett vilken musiksort de e och på hög volym. Ska hänga tvätt i pausen och hoppas att ni som ev läser här får en fortsatt bra kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: