En resgalen mamma...

Tisdag 27/9 Ja va ska man säga ......

Kategori: Allmänt

Trött som en gnu e man idag. Har väl sovit 1 timme eller nåt. Helt omöjligt att sova alltså . Men man får väl överleva det å..Ja och så idag har man 2 barn hemma från dagis och skola. Känner sig lite hängig och ont i halsen (igen). Dessa jäkla sjukdomar alltså. Ja nu har man tvingat i sig en mugg varmt te och en knäckemacka. Ska nu ta lite kaffe så man vaknar till lite. Sen blir det lite städning och tvättning. Fortfarande så har jag ingen aning va man ska ha med sig ner till Götet. Spacklet har Tanya handlat upp till mig redan, nåt jag inte fattar  VARFÖR TAR ALLTID ALLT SMINK SLUT SAMTIDIGT FÖR? HMMM. Mystiskt!! De blir ju inte billigt precis när man har sina favoriter. Just nu
är mitt favoritmärke  på foundation och puder Clinique och mascara Lancome, dom är sSÅÅÅÅ bra alltså. Svårt att börja med något annat när man nu har hittat sina kärlekar. Nog om det. Kanonväder ute iallafall och dit kan man ju inte heller gå pga sjukdom i huset så de blir att bli inne i idag. Man har lite mycket i huvudet  nu så jag fortsätter nog att skriva lite senare i stället tror jag  Hoppas att ni alla får en bra dag för de ska jag försöka med iallafall. Tjingegling

Kommentarer


Kommentera inlägget här: