En resgalen mamma...

10/4 Ruskväder!!

Kategori: Allmänt

Ja då va man här igen efter ett uppehåll på 3 månader. Mycket har hänt i livet men det är väl sånt man ska gå igenom ibland.Men de känns bra att sätta sig ner och skriva några rader igen.Kom på att jag skulle in och kolla min blogg efter att läst min lilla älskade dotters blogg. Ja annars är det inte så mycket annat som händer. Ingen höjdare att vara ute heller pga tråk väder men det vänder säkert snart.Igår fyllde min älskade lilla son Neoh 2 år. Han är i sån underbar ålder men är överallt hela tiden.Men sååå go. Och stackars lilla Estelle vart magsjuk i går kväll . På natten hade hon vaknat och storasyrran Natha hade gått in och hjälpt henne. Kommentaren till mig på morgonen av Estelle vart JAG TROR NATHA BLIR EN BRA MAMMA . Haha ja hon är så rolig med sina kommentarer. I morgon ska Estelle och Celine på bio. Har fått gratisbiljetter, kul för dom. Nä nu ska man pula på vidare . Hoppas att ni alla har det bra och ta väl hand om er och dom nära. Man vet aldrig va som kan ske. Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: