En resgalen mamma...

11/1 Soligt väder ....

Kategori: Allmänt

Ingen lust att skriva alls men känner ett måste iallafall..Dagen har varit solig och fin. Vakna i morse av att Lill Neoh ropade efter mig och så la vi oss ner å gossa. Va skulle jag göra utan han just nu. Livet är bara så konstigt. Sen gick vi upp och åt frukost. Fixade lite och klädde på oss. Gick sen ut i det fina vädret,kändes nästan som vår här. Var ute ca 1 1/2 timme. Sen gick vi in och åt lunch. Neoh ta sig en tupplur ute i vagnen. Passa då på och ta mig en dusch då. Satte mig framför datan en stund,men inge roligt längre överhuvudtaget.Neoh vakna och tog sig lite fika. Sen vart de dax igen för utgång. 1 timme vart de ute denna gång. Sen har vi bara lekt med bilarna och legot. Nu sussar han sen några timmar tillbaka. Själv går jag nog och lägger mig snart så man slipper sitta uppe och grubbla. Fy f.. för allt!!! Saknaden gör så jävla ont. Hur? när? varför? önskar jag hade svar på allt. Nä nu orkar jag inte skriva mer. Sköt om er alla.

Kommentarer

  • Eva Carlsten säger:

    Hej Pia!

    Saknar dig på fb. Är inte själv så aktiv där men kul emellanåt att bli uppdaterad över vad folk gör.

    Har också följt dig här tidigare.

    Förstår nu att du har det jobbigt. Har du flyttat söder över? Skulle vara kul att träffas.

    Hör gärna av dig om du har ork och lust.

    Önskar dig en god Alla <3 dag. Kram

    2012-02-14 | 11:19:03

Kommentera inlägget här: