En resgalen mamma...

8/1 Helgerna är över ....

Kategori: Allmänt

Ja men då var äntligen alla helger över. Tycker det mest bara är jobbigt med alla dessa helger, hellst om man funderar tillbaks på hur det har varit ett tag. Ja hur mår man nu efter allt då!!?? Ingen höjdare heller ,det går upp och ner hela tiden.Ont gör det i en. Paniken smyger på bara man börjar att fundera på allt. Men det är bara att försöka att klättra upp ur det mörka hålet . Men saknaden är så fruktansvärt stor. Men det är tur att man har lill Neoh som håller en sysselsatt. Idag har vi varit ute nästan hela dan. Svårt att få in han. Han bara älskar att pula på ute. Min lilla Neoh .....Jag är så glad att jag har han. Nu ska jag sätta mig och kolla på tv. Hoppas ni alla haft en fin helg och att veckan startar bra. Mina älskade barn ,jag älskar er över allt annat.Kram på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: