En resgalen mamma...

19/8 Solsken....

Kategori: Allmänt

På hemma plan med en massa tvätt igen. Städat och fint vart de när man kom hem. Kan jag tacka Nikita för . Ordning å reda på den bruden . Känns rätt gött faktiskt att va ledig ett tag till. Idag tänkte jag byta till dom nya gardinerna jag köpte i Ullared . Nu kommer hösten krypande . Värmeljustid framöver. Älskar den tiden . Annars idag blir de plock inför skolstarten i morron. Spännande för dom. Nu tänkte jag ta å knapra en tablett för värken i händerna efter allt målande av kuren , men kul var de.Riktigt roligt och se när de händer nåt . Till nästa vecka blir de inne och verandan tänkte jag. Sen kan snön få komma när den vill . Då kan man bara sitta där å njuta. Kaffedags nu . Njut av dan allesammans. Tjing tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: