En resgalen mamma...

24/8 Godmorgon.....

Kategori: Allmänt

Sitter nu här med en kopp nykokt kaffe och med min iPad framför mig. Läst lite nyheter och samma skit som vanligt.  Bara elände ! Mord ,trafikolyckor och nu detta med gasattacker där runt 1000 pers har lämnat detta jordelivet. De tar liksom inte slut nån gång! Man undrar va dom får ut av detta , enligt mig INGET!!  Allt blir ju bara värre för allt och alla . Ja å dom säger att dom vill ha fred ,JA ELLER HUR!!! Hur f.n ska de gå till då!  Nä fy!!! De är inte konstigt de fortsätter när alla generationer bara fortsätter . De samma gäller om mobbing, inte konstigt att ungar håller på , när dom hör dom vuxna snacka skit. Tycker vuxna ska tänka sig för lite och sköta sig själva istället, lovar att de blir bättre då. men ofta hänger de på att dessa e så bittra  och besvika över nåt så dom lägger ut detta över andra . Tänk va alla skulle må bra och vakna till fina mornar  om alla skötte sig själva .Nu lämnar jag de området för jag blir bara så jäkla förbannad.  Nu är det iallafall lördag och här ska de plockas  Med både de ena å andra. Morgonen började så ljuvligt, Neoh kröp ner nära mig och sa,mamma titta på mig och så krama han mig. De är livet de,! Synd bara att alla inte få vara med om denna känsla ... Ha nu en underbar lördag va du än gör. Tjing Tjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: