En resgalen mamma...

26/8 Solig måndag igen.....

Kategori: Allmänt

 
Ja då sitter man här med ipaden framför sig igen. Jag tror  jag vakna hundra gånger inatt. Ligger å halvlurar hela tiden. Vill inte komma in i den där Goà sömnen  man bara älskar. Vakna upp igår morse med värsta huvudvärk,  drog i mig en Alvedon men funka inte , tog en till men även den funka inte. Sen vart de nässpray och DÅ släppte de. E väl nåt med bihålerna kanske.hmm!  Inne på min 3 veckas ledighet,inte dumt faktiskt i detta väder. Inte en dålig dag! Idag ska de packas inför helgen . Vemdalen here vi come! Hoppas nu på bra väder där uppe bara. Denna gång blir det insidan i kuren , kul! Igår fixa jag till en grej till kuren, får väl se hur de ser ut. Celine  hon målade ett litet spegelskåp som jag köpt av en arbetskamrat för endast 30 kr, blått var de men vitt nu. Vart så fint så!  Ja sen hitta Estelle och Neoh sig penslar oxå tydligen , Neoh 3 1/2 år kom in å konstaterade för oss att han hade målat. Vi trodde han !!  Hade färg ÖVERALLT hahaha, men han va glad. Annars hände de inte så mycket .  Nä nu blir de lite mer kaffe och hänga upp tvätten ute som jag hunnit tvätta. Sen tror jag att jag ska sätta mig ute på altan och njuta bara.måste få tiden att gå , väntar svar på ett test puhh! Ha en bra dag allesammans å njut av de liv vi har . TJing Tjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: