En resgalen mamma...

28/8 Glad...

Kategori: Allmänt

 
Onsdag och faktiskt en molnig dag. Första dagen på bra länge. Riktigt gött de oxå faktiskt, Arvid tycker det iallafall. Mycket svalare för honom. Nu ligger han bara inne och njuter. Varje morgon hoppar han upp till mig å ska sova vidare där. När vi ska lägga oss på kvällarna så går han alltid in i rummet och vet vad som gäller. Då lägger han säng å passar mina kläder hahaha. Han e så rolig.   Igår plocka jag ihop grejor inför helgen,blir alltid mycket puhh. Men denna gång ska jag lämna kvar en massa där uppe. Ja annars sprang jag fram och tillbaka till brevlådan och väntade på ett kuvert. Men inte då!! Först och främst så fattar jag inte vad som hänt med posten. Ska de ta en hel dag innan man får posten, 14.00 kom den!!! Förrut kom den mycket tidigare ,men varför ska nåt bli bättre för .De e ju dumt.!! Problemet kanske va på mig som nu väntade otåligt. Men jag fixa de ändå och fick de svar jag ville. Så nu är jag nöjd! Man ska aldrig ge sig. Ja annars har de inte hänt så mycket. Längtar nu bara.. Ska väl börja förbereda middag snart oxå, tror de blir potatisgratäng .stekt kassler och champinjonstuvning, med färska champinjoner såklart. De värsta jag vet e när dom e på burk. Nä nu ska jag koka lite kaffe.Ha en bra dag nu allesammans och njut av de vi har. Tjing Tjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: