En resgalen mamma...

30/ 8 Mysdag.....

Kategori: Allmänt

Favvodagen på plats och man springer här som en galning. Ska inte missa nåt ! Släpvagnen så gott som laddad , snart ska bilen laddas å. Tar en liten paus nu , har duschat Neoh så han luktar gott iallafall puhh. Sitter och kollar i resekatalog, ser riktigt gött ut. Tänker på de äventyr som min mamma , syrra och resten i götet ska ut på till jul. 17 dagars äventyr och dom är 8 st. Inklusive 2 redan väldigt beresta småbarn. Ska bli kul att höra sen . Resan börjar på Landvetter flygplats ner till Frankfurt. Sen vidare därifrån till Västindiska ön Puerto RIca . 1 övernattning där för sen vidare på en veckas finkryssning med balkong ut mot havet på fartyget. Sen tillbaka till igen och sen vidare med flyg till USA Fort Lauderdale. Hyrt ett stort hus i 1 vecka . Riktigt gött! Sen har dom hyrt bilar och drar till Miami för att flyga hem därifrån . Tror jag tog de i rätt ordning iallafall. Sicket äventyr!! Glad för min mamma som kommer i väg på en riktig långresa . Go for it mamma. Själv skulle jag inte palla flyga så länge , då skulle jag ligga på psyket efter de puhh. Flygrädd !!! Nä jag får drömma mig ner till Turkiet till sommarn. Nu blir de städning och sen dusch . Kollade just in mina senaste inköp . Så nöjd! Hoppas nu alla får en härlig fredag framför er och njut . Tjing tjing

Kommentarer

  • pia säger:

    Snygga stövlar o snygg jacka =) Angående släpkärran! Är det där Tony lagt domkraften he he he. Tänker än i dag på det där frumtimmret i stockholm som han berättade om när vi var i Side =) Önskar Er en fin helg där uppe och kör försiktigt. Btw kul att du bloggar igen, skoj att läsa =)

    2013-08-30 | 12:24:59

Kommentera inlägget här: