En resgalen mamma...

7/8 Ont...puhh!

Kategori: Allmänt

Ja man ska ju säga god morgon . Fast känns lite tungt idag. Jag och Neoh ligger i soffan å kollar på barn program. Halsen Inge bra och Neoh är inte pigg heller. Han ligger här å leker med sina bilar och lego. Vaknade med igentäppta ögon i morse puhh. Nä nu nog om krämpor. Va ska man göra idag då hmm .. Blir nog inte så mycket. Ska väl packa ner de jag ska ha med mig på söndagskväll . Så de är klart eftersom jag jobbar hela helgen tills vi åker.Hmm funderar på om jag ska ta med mig resväska och packa allt man handlar där nere i den eller ska man köpa väskor där nere hmm. Ska bli så kul att göra Götet och Ullared igen. Vi är 6 st från götet som åker ner till Ullared på tisdag . 6 timmar shopping och 6 shoppingsugna kvinnor (brudar). Måndag och onsdag blir de att glida runt i Götet ( min stad ). Ja i bland undrar man hur man tänkte (man tänkte nog inte puhh) oj nu hoppa Neoh upp i famn,min hängiga lilla prins. Vart tog den vilda vägen då hmm. Ha en bra dag. Tjing tjing ps älskar dessa färgglada barnprogram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: