En resgalen mamma...

Aug. 21, 2013

Kategori: Allmänt

Ja inte kan man gnälla till såna här mornar. Solen skiner och så hade jag fått ett sms i morse när jag vakna. Vi är påväg till BB nu. stog de i smset . Man spratt ju upp som en tupp. Så nu går man här å väntar. Kollar mobilen så man inte missar nåt. Ja annars , så har jag å Neoh ätit frukost precis . Han kröp upp nyss i famnen . Viska å sa , mamma jag älskar dig. Då e denna dag räddad.. Hur skulle man klara sig utan sina barn,meningen med livet !! Tycker jag iallafall. Men man får inte tappa bort sig själv ändå. Viktigt att inte glömma sig själv och få må bra. Så undra va vi ska hitta på idag hmm. Ska sätta mig ner å skriva va jag ska handla i morron. Kul kul. Sen är jag lite nervös för morgondagen. Hoppas de går bra nu bara. Att man utsätter sig för detta puhh. Ja ja! Arvid sitter ute å njuter av de fina vädret. Är så skönt att han kan få vara ute på dagarna. På matfronten idag får de bli kok potatis och fläskfilé gryta med färska champinjoner , grädde och paprika med myyyyyyyycke vitlök.mums! Ja Tim drog till stan för att söka jobb . Håller tummarna !! Nu blir de ut i finvädret ! Tjing tjing . Slänger in en bild från mitt Side där några vänner e nu. Även jag skulle vart där nu :-( , men får bli senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: