En resgalen mamma...

13/12 Hmm...

Kategori: Allmänt

Fredagen den 13:e och Lucia. Ivar har dragit vidare och ställer till elände på andra platser å. Själv har jag inte sett va som hänt här  utanför dörren pga att jag inte kommer så långt. Förbannade kropp. Men har nu lite starkare droger ett dra i mig. Får la se va som händer. Ang stormen Ivar så hade vi kvar elen under kvällen och natten men tydligen så är de många här runt omkring som inte har. Men dessvärre så e de ju inget vi kan göra nåt åt, vädrets makter!! Såg några galningar som va ute å gick i stormen i går kväll.. Snacka om att utmana ödet alltså. Men de e ju deras val. Sveriges Radio ringde Nikita i går och ville ha henne som väderrapportör för Ånge. Kul! Så hon va med i radion igen då haha. Börjar bli erfaren nu hahaha. Fredag men idag blir de inge fredagsstädning, funkar inte med denna kropp. Blir sååå le !!! Endast förflytta mig mellan säng å soffan. Försöker va uppe kortare stunder . Men smärtan gör att jag spänner mig och sammandragningar sätter igång puhh! Men som sagt va , man ska va glad att man e frisk förövrigt. Fredagsmys blir de iallafall. Ungarna ska få sitt godis och njuta utav helgen. Hoppas ni alla får en fin helg och njut! Tjing tjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: