En resgalen mamma...

14/12 snö...

Kategori: Allmänt

 
Ja snön faller ner så fint. Men skotta kommer jag inte görà mer denna säsong kan jag lova. De va skottningen som gjorde illa min rygg tror jag. Denna smärta har börjat sätta sig på humöret nu kan jag lova .Såååå jä.. a le nu på detta. Knaprar tabletter puhh.  Men hjälper inte tycker jag. Tänkte sätta på en tvättmaskin 1 vån upp. Trappa nä tack!!! Puhh. annars har de inte hänt nåt kul. Snart landar mamma å resten av släkten i Västindien .så gött för dom.Hoppas allt går bra nu bara. De e lite pirrigt när man själv är kvar hemma i mörka å tråkiga sverige. Snart ligger dom där på soldäck med godrinkar å bara njuter av ljuset och värmen . Få ta vårat lite längre fram . Hoppas ni alla får en fin kväll nu . Ja jag ligger här i soffan jag.tjing tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: