En resgalen mamma...

3/12 Gäsp...

Kategori: Allmänt

 
Tröttheten har slagit till ordentligt. Puhhh! Har inte orkan att gå in på bloggen ens. 1 dag kvar att jobba denna vecka och tack gode Gud för de.. Sååå trött. De går väl över snart. Helgen va annars lugn. På söndagen åkte vi till Sundsvall och handla dom sista julklapparna, tror jag iallafall ! man va nog inne i varenda affär tror jag. Sen vart de Toy r us för att ungarna skulle visa va dom önska sig . Å de va inte lite kan jag lova Puhh . Neoh trodde nog att han va i himmelriket . sprang runt å ropa " mamma kolla !!! ". Så härligt att se ungar i en leksaksaffär. Sen fick alla gå ut och då va de min tid att shoppa de dom önska sig. Slog in dom snabbt som attan så dom inte såg va de va. Annars har de varit lugnt ! Nikita och Estelle va hemma hos Nathas ,Tanyas och Tims farmor idag efter skolan. Och bakade tunnbröd . Dom va så glada när dom kom hem. Nu ska jag försöka få plats med alla dessa påsar.  Såååå gött bröd altså. Sen hade dom bakat pizza i den ugnen . Även vi fick hem pizza och ni kan tänka er hur underbart god dessa va. Mums!!! Tack snälla Elsy och Kurt . Kul när ungarna gör nåt annorlunda . Nu ska jag slappa lite och hoppas ni alla njutit. av dan. Tjing tjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: