En resgalen mamma...

20/7 Fel vart de...

Kategori: Allmänt

Ja trött måste jag varit förrut. Skrev 29/9 på rubrik haha . Tung dag på jobbet idag , men så underbart att min kollega Helana va på plats efter semester igen. Nu känner man sig hel igen. De gör mycket att man har sina favvos i närheten. Allt blir mycket roligare å lättare, räcker att man tittar på varandra så e de klart. Tycker sånt e så gött. Tänker på de när man tex läser fb ibland. Folk kastar skit på varandra var å varannan dag där. Anser dom hellre gör upp med personerna i fråga istället för att dra in annat folk . Fegt tycker jag ! Såna har inget på tex fb att göra tycker jag iallafall. Nu har jag sagt va jag tycker iallafall . Nä nu ska Lill Neoh sova och mamma ska mysa ner sig i soffan en stund . Tjing tjing ps sån här skulle jag vilja ha

Kommentarer

  • Helena säger:

    <3

    2013-07-29 | 22:08:40

Kommentera inlägget här: