En resgalen mamma...

13/11 hahaha ...

Kategori: Allmänt

Ser först nu att jag har skrivit 10 istället för 11 på månad . Snacka om att ligga efter en månad. Sitter nu och äter en sen frukost.Vi sov länge idag ,jag och Neoh. Han sov lite halv taskigt i går kväll efter att han börjat få höst blåsor på händer och fötter. På händerna verkade de inte klia men på fötterna. Googla på de lite i går och de stämde med febern och halsen. Celine hade de för några år sedan så man kände igen de. men nojjig blir man ändå. Han relaxar framför sin iPad nu så jag passar på och kollar in min nya kärlek, herr System kamera . De är inte bara att knäppa heller. Jag är ju inte precis den personen som gillar att läsa bruksanvisning men nu e de bara gilla läget å göra de. Ska man ha en sån här kamera ska de ju bli bra kort . Så nu ska jag kolla inställningar. De objektiv hit å dit.. En djungel alltså! Hellst när man inte är kunnig inom detta område, men jag ska inte ge mig. Hoppas att ni alla får en bra dag. TJing tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: