En resgalen mamma...

18/11 Gött....

Kategori: Allmänt

Sitter och slappar framför tv.Har precis sett på Halv åtta hos mig. Att man alltid ska bli så himla hungrig alltså. Rinner i munnen bara jag sitter och skriver om de. Ser så himla gött ut. Annars har de inte hänt så mycket. Bara längtar att gå å jobba nu. Blir lite enformigt att gå hemma några dar. Dom senaste dagarna har gått till att aktivera Neoh och sen har jag eställt och kollat på julklappar. Ingen vet riktigt vad dom vill ha. Felet e att dom flesta barn har allt dom behöver och lite till. Men vi föräldrar e väl inte dom bästa heller. Tänkandet e typ,klart dom ska ha de oxå!! Vet själv hur jag är. Hopplöst fall.Men men. Just nu skull jag kunna tänka mig att åka ner till götet och gå på underbara Liseberg där dom verkligen har jul. Fattas snön bara. Va där förra året å de e såååå ljuvligt. Lukten och stämningen!!! Åhhh vill bara dit. Mitt älskade Göteborg. Saknar de såååå!!! Nä nu blir de att plocka fram kläder för i morgon.Jobbbbbb! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: