En resgalen mamma...

26/11 vill....

Kategori: Allmänt

Ja , vill bara sova. Känner att jag måste skriva lite nu. Har inte varit skrivsugen alls .Känns som man går i en liten bubbla just nu. Lite tråkig tid.Tänkte jag ska gå ut i lilla huset och hämta in julstakarna . Vill ju upp med allt men då tror väl folk de har brunnit totalt. Men jag tycker de e ju så mysigt ju.. Önskar att den tiden vore lite längre bara. Har även börjat kolla upp de med julklappar . Men önskar man slapp de med julklappar, skulle kunna tänka mig att ligga på en strand istället å säga god jul till nära å kära. En annan gång kanske . Mamma och syrran med familjer drar iväg på långresa i 3 veckor . Flyger ner till Västindien och kryssar där 1vecka , sen flyger dom till Florida och har hyrt hus där å stannar där resten av tiden. Gött för dom å de unnar jag  dom . Vi har bara ett liv. Glöm inte de! Många som sparar till pensionen och när dom väl e där , så händer de nåt tok . Så njut allesammans medan vi kan och har möjlighet. Oj , nu kom Lill Neoh och krama mig å sa Jag älskar dig mamma., tårögd vart man igen då. Puhh. Ha en fortsatt bra

 dag allesammans nu.tjing tjing.kort från mitt andra hem. Kommer snart igen 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: