En resgalen mamma...

28/11 Litet ...

Kategori: Allmänt

Uppehåll har jag haft . Känner att de inte funnits så mycket att skriva om . Känns som jag mest varit på jobbet bara. Igår började jag och Neoh julpynta lite iallafall, kände att de nu va dags. Nu står den nyinköpta vackra oäkta granen ute på vardagsrumsgolvet och väntar på att jag ska klä den lite fint. Älskar all den denna  belysning som har med julen göra. Igår inhandlades nya stjärnor på fot till sovrummet. Sååå mysigt! Idag blir de även lite julklapps inpackning så man har koll på va som är kvar att handla. 13 dagar kvar att jobba innan man blir långledig, riktigt långledig.!!! Har endel att göra å fixa i januari.Spännande ! Nu ska jag lägga Neoh i allafall och sen blir de lite pyssel.3 dagars ledighet framöver, så gött alltså. Tröttheten e lite jobbig just nu. Hoppas ni alla får en fin kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: