En resgalen mamma...

13/10 Blir så.....

Kategori: Allmänt

Arg arg arg!!!! Tänker på de så börjar jag bara grina .. denna jäkla fiende !!!! Cancer heter den!!!! Blir så ledsen. Önskar jag kunde göra nåt så den onda fiende bara kunde försvinna. Varför varför??? Varje dag blir man påmind om denna fruktansvärda fiende ,jobbet ,tv, fb.bloggar ,tidningar , ÖVERALLT!!!!  Tar aldrig slut utan bara blir mer och mer. Dessa stackars stackars människor som ska måsta gå igen detta rena helvete. Denna ovissheten ,va kommer hända med mig, mina nära å kära. Pigg i dag, nästa dag dåligt. Alla behandlingar som tär på dessa på ena eller andra sättet. Tankar som går i huvudet, kommer jag klara mig  eller ska denna fiende få mig att bara tyna bort ??!!! Orkar jag allt detta runt omkring mig och mina nära och kära. Att aldrig få känna mig säker på att denna förbannade fiende ska återkomma. Vågar jag somna??!!! Alla dessa tankar som måste gå i deras huvuden. Fyyyyy ,,,  Önskar jag kunde hjälpa alla dessa,för detta gör såååå ont i mig. Frågar mig själv , varför är vi oftast så otacksamma för de vi verkligen har . Livet kan ändras så snabbt !! när man hör och ser allt denna fruktansvärda fiende gör med oss., så hatar jag nästan mig själv för att man inte tänker annorlunda ibland. Blir så tom!! önskar att jag kunde hjälpa er alla i denna strid mot denna ondskefulla fiende. Kram!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: