En resgalen mamma...

13/10 Mmmm....

Kategori: Allmänt

Ligger här brevid Neoh nu när han ska sova . Skönt att slappa lite ! Ligger å kollar gamla kort. Herre Gud va tiden går fort. Men minnen kan ingen ta ifrån en. Att titta tillbaka på gamla kort ger en  så mycket glädje. Tänk va man är lycklig som fått sina barn. Att jag fått så många som jag fått va aldrig tanken när jag va ung . Jag skulle varken gifta mig och inte skaffa barn heller. Hmm ja eller hur  , hur gick de med de då . Stämde inte riktigt heller. Men nåt som e viktigt är att man inte tappar bort sig själv ändå. Bara för att jag är 7 barnsmamma så behöver jag inte tappa sugen för allt .  För mig betyder både ett yttre och ett inre mycket. Jag tycker om både smink,hår och kläder. Sen att man även beter sig ordentligt mot folk, då kan man lägga sig på kvällen utan dåligt samvete.Tillräckligt  mycket skit och elakheter finns de  av ändå.  Nä nu blir de slappa lite efter man gjort sin helg och har en ledig dag i morron att se fram emot. Njut av timmarna som är kvar av denna söndag . Nu ska här kollas lite kläder å smink på nätet  :-) tjing tjing 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: