En resgalen mamma...

21/10 Kyligt....

Kategori: Allmänt

Ligger här under en gosig filt och kollar lite tv. De va lite kyligt i morse när man klev upp vid 6. Friskt å gött!! Sen blev de jobb och även idag mycket skratt. Så blir de när man har roligt folk runt omkring sig. Kommer nästan sakna dom när man blir  ledig ett tag nu. Har suttit och kollat på nätet på nya vinterstövlar till ungarna, många olika viljor må jag säga. Men nu har dom nog bestämt sig . Har även kollat på lite kameror,lite sugen. Har en gammal vän i Uppsala som jobbar som fotograf å som nu kollat upp va som skulle passa mig. Tack snälla A.  ville vi skulle träffas så hon skulle ge mig en lektion för att få dom bästa korten . De behövs kan jag lova, Hon jobbar med de så hon blir perfekt att lära ut. Nu ska här plockas fram kläder för morgondagen. I morron ska man få höra ett mysigt ljud, spännande!!  Å mycket skratt naturligtvis. Sussa så sött nu allesammans. För de ska jag. Tjing Tjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: