En resgalen mamma...

27/10 Bläää...

Kategori: Allmänt

Tycker inte om söndag. Vet inte varför . Även om jag är ledig i morron ,så är detta ingen bra dag . Usch va negativ jag låter nu. E nog inte min dag i dag. Sitter här med en nykokt kopp kaffe och diskuterar önskemål till julklappar med Estelle och Neoh. Neoh är de inga problem med , han e nöjd med de han får .Värre med dom äldre. Gav dom ett förslag i går att dom skulle önska dig sakar typ inredning till deras rum .typ gå runt på tex Ikea och köpa se dom verkligen vill ha. Men nja. Förklarade för dom att de blir inte hur mycket som Hellst pga den lite längre utomlandsvistelsen till sommarn . Kostar ju en hel del .Domverkar ju förstå lite när man förklarar va allr kostar  ( för tillfället iallafall). Men de e nog snabbt glömt antar jag.men men .Nä nu ska  jag dricka vidare här och sen blir de packning. som gäller inför Vemdalen i veckan.Blir endel att ta med .Kul vecka i Vemdalen blir de med mycket som händer där. Marknad och mycket för ungarna tex .Pratade med hon som har ansvaret och som angagerar det med många andra. Synd att de inte finns snö bara.Men en backe har dom tydligen kört med snökanoner ,så den ska tydligen funka. Ända öppna backen i Sverige har jag oxå hört. De blir nog kanon. Hoppas ni alla får en bra dag och ta hand om varandra. NJut! Tjing Tjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: