En resgalen mamma...

28/10 Snyft...

Kategori: Allmänt

 
 
Ännu en ledig dag. Kroppen är trött Men man måste hålla sig uppe ändå. Sprungit runt och plockat. Packat ner de som behövs i klädväg till Vemdalen.Annars  e de inte mycket som hänt, tråkigt måste jag säga. Men blir roligare snart. Sen är de nåt jag gått å funderat på sen i morse,.Tittade på tv 4 morronprogram  där dom påminde mig om att det är Rosa bandet galan ikväll. Vill så gärna  se men vet inte om jag klarar av de. Sånt gör mig så fruktansvärt sorgsen. Allt detta kämpande, ovissheten, smärtan ,lidande, Bara tanken utav de som händer vid ett sånt bekräftande får mig att fälla så många tårar. Sätter mig in i hur mycket dessa  människor kommer att få gå igenom  . Vill se men ändå inte. Tittar tillbaka till den tiden en närstående  vart utsatt för denna fiende .Frisk ena stunden och sen sjuk.  Jag var yngre men glömmer ALDRIG  hur de är att se en människa ändras på detta vis.  han läste om sjukdomen och även prata om den. Fienden satte sig i huvudet och opererades bort , men kom tillbaka. Ett huvud klarar inte av att pilla i för mycket, många nerver som kan skadas. Efter återfallet blev han aldrig sig lik igen. Fruktansvärt att se denna stackars människa bara försvinna från en. Ville bara hjälpa han men kunde inte. Men vi kommer aldrig glömma dig. Tänker på dig när jag ser din dotter som då va så liten . Men vi lär ses G . Usch vill inte se ikväll men vill se för Att stödja dessa människor. Puhh .njut alla av livet nu. tjingtjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: