En resgalen mamma...

29/10 skönt...

Kategori: Allmänt

 
Så härligt väder ute! Piggare idag iallafall . Säkert vädret ! Neoh var ute nyss och tömde sandlådan på sin leksaker, gjort vinter där nu. Nikita och Celine bakar muffins och Kladdkaka . Estelle håller på med datan eller sin IPad där uppe. Själv ska jag väl börja planera lunch. Ja å nu har man fått bekräftat att man e lite snurrig, ringer till mamma och  gratulerade henne .Va ?säger hon , Hmmm tänker jag ,f.an de e ju fel dag ju. De e ju i morron hon fyller puhh. Tyckte va så duktigt av mig att komma ihåg en födelse dag och så e de fel dag  . Men nu e de gjort iallafall. I morron per vi till Vemdalen , sååååå gött! Bara slappa och kolla va som händer där i veckan. Kul! Förresten hoppas ni såg Rosa bandet galan igår. puhh ja man fick verkligen rensa tårkanalerna..Så fruktansvärt alltså. Vi ska va så glada så länge vi e friska . Allt annat betyder egentligen inget.kommer på mig själv när jag gnäller över att man är lite seg Tex. Va f.n e de då!!! Vi ska inte gnälla för nåt egentligen.Allt annat kan vi göra nånting åt själva men inte denna fiende. Då får vi bara förlita oss till våra proffsiga  läkare och försöka kämpa själva så gött de går. Beundrar dessa människor,  nä mina vänner nu blir de lite att pyssla.njut! Tjing Tjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: