En resgalen mamma...

Ledig måndag....

Kategori: Allmänt

 
God morgon gott folk. Måste först börja med ang de jag skrev här på bloggen i går kväll. Tydligen så tror endel att de är jag som är sjuk , men så är inte fallet vill jag bara säga, Jag skrev  bara va jag kände för denna sjukdom . Den finns ju överallt snart och ingen av oss går säkert. Så e de bara . Så njut av varenda frisk sekund vi har .så är det bara. Men man blir ledsen över dessa som blivit utsatt för skiten. Sån är jag bara. Kanske för känslig ,men de står jag för.  Så nu tänker jag bara njuta över denna dag tillsammans med min älskade lilla Neoh . Sitter här med en kopp kaffe och tittar ut på de härliga höstvädret . Har bestämt mig för att spara till en riktigt bra kamera. Rätt kul att hitta dom perfekta tillfällena . Har en kompis som jobbar som fotograf och tar sådana fantastiska kort. Ska nog ta mig ett snack med henne va jag ,ska ha för kamera . Kan inget inom detta område måste jag erkänna . Man de e aldrig försent att lära sig . Nä nu  ska jag gå vidare här och hoppas ni alla får en fin dag. Njut!!! Tjing Tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: