En resgalen mamma...

11/9 Host...

Kategori: Allmänt

 
Nyvaken och lika trött trött som innan jag la mig..  Flyttat över till soffan. Har nu fixat ordning lite frukost som jag ska försöka få i mig. Idag är jag inte ensam hemma  ,även Celine är hemma från skolan och är inte bra. Fast hon ligger fortfarande. Under  dessa 3 dagar har de inte hänt mycketl, legat mest  hela tiden. Men måste försöka få mer energi så jag orkar i morgon när jag ska till Sundsvall. Så spännande och hoppas allt är bra. Ja igår så fick man reda på att den nya IPhone 5s och sen en annan variant kommer ut nu i december. Så nu laddar man, jag brukar byta så fort en ny kommer ut. Har IPhone 5 nu och väldigt nöjd med den men klart man ska ha 5s å :-). Litet IPhone freak då!  Nu ska jag försöka äta lite och sen ett måste,vattna mina ljung. Torra å fina står dom ute på trappen,stackarna!!! annars finns de inte så mycket ork för nåt annat.  Jo nåt måste jag bara säga , Telia skärp er nu !! Telefoni och internet har nu strulat över en månad till och från.  De gillas ej!!! Sånt betalar vi Inte för. Vill att de ska fungera!!! Ha en bra dag allesammans nu . Tjing Tjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: