En resgalen mamma...

12/9 Happy ......

Kategori: Allmänt

Gick upp vid 6 i morse och gjorde i ordning mig för att sen åka till Sundsvall sjukhus där jag hade tid kl. 9.00 . Va spänd som bara den, men allt gick kanon. Vilken känsla !!! Helt överlägset. Efter vi varit där så drog vi till Birsta för att köpa några spottar till taket i kuren . Ska va inbyggda i taket. Ja jag var ju tvungen att dra iväg å kolla lite kläder och smink. Tänkte köpa nåt fint till Celine som ställer upp och hämtar Neoh på dagis varje dag när jag jobbar. Det sluta med att alla fick sig kläder och köpte även uggs till Celine och Estelle.Vet inte om de stavas så. Men men. Själv köpte jag 3 tröjor och smink. Neoh fiick sig en egen verktygslåda för juniorer och bälte. Riktiga verktyg. Vart överlycklig! Så härligt att se. Nu blir de kaffe efter maten . Ingen större matlust när halsen å snuvan e kvar puhh. Ja de gött . Tjing tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: